arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

ترامپ: دارند برای بایدن رای پیدا می‌کنند / [این وضعیت] برای کشور ما خیلی بد است

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، در واکنش به پیش افتادن بایدن در ایالت‌های کلیدی در توئیتی نوشت:  آن‌ها سخت تلاش می‌کنند تا اختلاف ۵۰۰۰۰۰ رای در پنسیلوانیا را به محض اینکه بتوانند، از بین ببرند، همانطور که در میشیگان و جا‌های دیگر این کار را کردند! او در پیام دیگری نوشت: دارند برای بایدن رای پیدا می‌کنند، در پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان،  [این وضعیت]برای کشور ما خیلی بد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ به پیش افتادن بایدن در ایالت‌های کلیدی واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، در واکنش به پیش افتادن بایدن در ایالت‌های کلیدی در توئیتی نوشت:  آنها سخت تلاش می کنند تا اختلاف 500000 رای در پنسیلوانیا را به محض اینکه بتوانند، از بین ببرند، همانطور که در میشیگان و جاهای دیگر این کار را کردند!

او در پیام دیگری نوشت: دارند برای بایدن رای پیدا می‌کنند، در پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان، [این وضعیت] برای کشور ما خیلی بد است.

با تقویت احتمال شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ به رقیب دموکرات خود، لحن دونالد ترامپ در چند ساعت گذشته به تندی گرایش پیدا کرده و در چند ساعت گذشته خشم و عصبانیت خود را نسبت به نحوه شمارش آرا در پیام هایی توییتری عنوان کرد.

ترامپ همچنین در یک ساعت پیش دوباره در پیامی توییتری نوشت: شب گذشته من در بسیاری از ایالت های مهم که تقریبا در همه موارد توسط دموکرات ها اداره و کنترل می شوند پیشتاز بودم. اما به تدریج به روش جادویی یکی پس از دیگری با شمارش صندوق های غافلگیرکننده آرای من ناپدید شدند.

نظرات بینندگان